blajinfo, stiri blaj, informatii blaj

Acasă » Societate » Învățământ-Cultură » Între 28 martie și 10 aprilie, la Liceul Tehnologic „Ștefan Manciulea” din Blaj s-au desfășurat activități cu profesorii și părinții în cadrul proiectului „THE CHANGE AGENT”

Între 28 martie și 10 aprilie, la Liceul Tehnologic „Ștefan Manciulea” din Blaj s-au desfășurat activități cu profesorii și părinții în cadrul proiectului „THE CHANGE AGENT”

Publicat în 15.04.2019 la ora 8:47

Activitățile proiectului ”THE CHANGE AGENT”, din cadrul Programului de Educație, Burse, Ucenicie și Antreprenoriatul Tinerilor, au cuprins campania de informare a profesorilor și a părinților în cadrul strategiei de îmbunătățire a învățământului din județul Alba.

Profesorii de la Liceul Tehnologic ”ȘtefanManciulea”  in  număr de 28, iar părinții 40 au beneficiat de un curs de formare susținut de un cadru didactic selectat din unitatea școlară (d-na profesor Bobeș Cornelia), format anterior de către inspectori din cadrul Inspectoratului Școlar Județean Alba, care au parcurs cursul de tip T.O.T. (Trainer of Trainers) din Oslo, Norvegia, susținut de partenerul norvegian doamna MihaelaTăbăcaru, formator și  CEO al Newschool.

Conținutul activităților a fost următorul:

  • Generalități
  • Obiective urmărite
  • Prezentare desfășurare proiect și activități
  • Educație formală, non-formală și informală
  • Prezentare concept The change agent
  • Schimbarea ca metodă de abordare a predării centrate pe elev
  • Informații teoretice cu privire la importanța Inteligenței emoționale vs Inteligența intelectuală
  • Particularitățile vârstei școlare
  • Educația adulților
  • PREZENTARE TEME NOI
  • Aplicare chestionare de satisfacție

Suportul de curs a fost creat în funcție de necesitățile cursanților, ținând seama pe de o parte de principiilee ducației adulților, oferind informații teoretice cu privire la importanța Educației non-formale, a dezvoltării inteligenței emoționale, a necesității schimbării atitudinii dascălului în vederea centrării învățării pe elev în mod eficient, iar pe de altă parte de prezentarea și experimentarea celor zece metode moderne de învățare deprinse de formatori în cadrul cursului de tip T.O.T. din Oslo, Norvegia.

Din punct de vedere științific, fiecare etapă a întâlnirii a oferit posibilitatea reactualizării cunoștințelor anterioare, în prima parte, (educația adulților, teoria inteligenței emoționale) și aprofundare/extindere/achiziție de noi cunoștințe în cea de-a doua parte, urmărind totodată dezvoltarea teoriei „The teacher as a change agent” (profesorul ca agent al schimbării).

La final, s-au completat chestionare de satisfacție.

Strategia de creștere a calității învățământului din școala noastră își va atinge scopul prin continuarea activităților propuse cu elevii și implementarea acestora și în familie, întărindu-se astfel parteneriatul școală-familie.

Acest articol a fost citit de: 301 ori

Apreciază acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.